dilluns, 10 de gener de 2011

Estoy hecho un lío

No cabe duda –a estas alturas– de que la tierra es redonda. Como tampoco es cuestionable que los pájaros vuelan y que los peces nadan. Igualmente, nadie se atreverá a negar que al final de la vida sucede la muerte. Perogrulladas, sí. Del mismo calibre que cuando los políticos nos dicen que están ahí para defender nuestros intereses. Naturalmente que así es, y para eso les hemos votado o ¿no es exactamente eso la democracia? No cabe la menor duda, ni es cuestionable, ni nadie se atreverá a negarlo: están ahí para trabajar para nosotros, que para eso les pagamos. Entonces ¿porqué no lo hacen? A bote pronto se me ocurren, como mínimo, dos razones: o ellos son son muy listos o nosotros muy tontos. Lo primero es evidente, no hace falta tener muchas luces; lo segundo me da que pensar, o somos realmente muy cortos o, aún no siéndolo, nos equivocamos (al parecer, sin remedio) cada cuatro años. Pero como todo tiene bastantes más que dos caras, me atrevo a pensar en una tercera y aún más triste opción: ¿no será que nos han engañado? que la tierra no es redonda, que los pájaros no vuelan, que los peces no nadan y que la vida es eterna (y nosotros, pobres y supuestos mortales, sin enterarnos). Vaya, que estoy hecho un lío. ¿Puede alguien echarme una mano? Abstenerse, por favor, los amantes de la física cuántica, porque entonces el lío es superior.

3 comentaris:

Ricard ha dit...

Crec que tinc la solució. El problema es la dinàmica de partits, on els candidats son escollits en funció de passadissos, amistats, favors encoberts, o no tant, etc..i no per la seva vàlua professional. Si hi hagués un mecanisme d'assumpció de responsabilitats de promeses no complertes, hi hauria menys facilitats a que qualsevol prometi sense cumplir.

jordi bajet ha dit...

Està be que siguem crítics, però la cosa està millor que fa cent anys. El dia a dia ens fa miops i esbiaxats. Cal allunyar-se. Jo us proposo que la veritable valoració la feu per segles.

Ara be, si cal marcar als politic, i em sembla molt be, comencem per exigir llistes obertes. Per cert, algú ha pensat en la posibilitat de escollir també als nostres banquers, o de crear un nou ordre financer?

...i mentres, el Felipe a cobrar 120.000€ mensuals de Catalana de Gas i l'Aznar 200.000€ mensuals d'Endesa.

Pobre Calimero.........

Pilar ha dit...

La realitat es simple: no som ingenus ,som còmodes i ja ens estar bé. Preferim no pensar i els que pensen s´enduen el pastís. Es falta d´energía i d´empenta. No ens podem queixar si no som capaços de fer alguna cosa per millorar la realitat. No votem,queuixem-nos amb criteri i amb medis. Però no critiquem si no som capaços de lluitar. tanmateix ,el teu pensament es lluminós....gràcies.